Scroll to top

Πώληση, Διαπραγμάτευση & After Sales Service

calendar-01

Ημερομηνία

Αναμένεται

 

location-01

Τοποθεσία

Webinar

info-01

Πληροφορίες

SoftOne Training Services
Αθήνα
211 10 22222
info@softone.gr

share

Σύντομη περιγραφή

Σε αυτό το webinar παρουσιάζονται με ολοκληρωμένο τρόπο η μεθοδολογία, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που πρέπει να αναπτύξει ένας σύγχρονος πωλητής, καθώς και οι Άριστες Πρακτικές προσέγγισης και προσέλκυσης των πελατών, για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα στο εξαιρετικά δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί.

Με ένα μείγμα θεωρίας και διαδραστικών παιχνιδιών ρόλων, οι συμμετέχοντες θα μάθουν να αναγνωρίζουν όλους τους τύπους πελατών, τους τρόπους που θα πρέπει να τους αντιμετωπίζουν καθώς και τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν για μια πετυχημένη πώληση.

Εισηγητής:

Μπαζιώνης Νικόλαος Leadership Counselor & Organizational Development Coach

Στόχος

Σκοπός του webinar είναι η Δημιουργία Στελεχών Πωλήσεων, υπεύθυνων για βασικούς πελάτες, που θα κατέχουν τη γνώση και τις δεξιότητες που απαιτούνται στο σύγχρονο / δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα:

Καλλιεργήσουν τις δεξιότητες, τη γνώση/ πληροφορία και τις τεχνικές που έχουν αναπτύξει

Κατανοήσουν πώς θα προσελκύσουν τον πελάτη σε διάλογο ώστε να εντοπισθούν και να ικανοποιηθούν οι ανάγκες του

Αποκτήσουν νέες δεξιότητες και τεχνικές για τον προγραμματισμό, την πώληση, το χειρισμό αντιρρήσεων και την δημιουργία “άριστης” συνεργασίας με τον πελάτη

Επιδείξουν αυτές τις νέες δεξιότητες και τεχνικές με αναπαράσταση πραγματικών καταστάσεων (Role Play)

Θα προσεγγίσουν τον τρόπο εργασίας που υποδεικνύουν οι Άριστες Πρακτικές

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους αλλά και πεπειραμένους πωλητές, που θέλουν να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις ή και να βελτιώσουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους αναφορικά με την τέχνη των πωλήσεων αλλά και του χειρισμού αντιρρήσεων σε αυτές, σε διευθυντές πωλήσεων και marketing, σε εκπαιδευτές πωλητών αλλά και σε κάθε επαγγελματία που καλείται να βελτιωθεί σε επίπεδο τεχνικής πωλήσεων αλλά και σε θέματα επαγγελματικής εξυπηρέτησης.

Διδακτέα ύλη

      • Ο ρόλος του Customer Manager
      • Τάσεις του Λιανεμπορίου / Ανάγκες του Πελάτη- Βασικοί Κωδικοί
      • Δομημένη Εμπορική Πώληση
      • Θέτω τις σωστές ερωτήσεις- ακούω σωστά, μαθαίνω – πληροφορούμαι
      • Ιεράρχηση των αναγκών
      • Χαρακτηριστικά και Οφέλη
      • Διαδικασία πώλησης με αναπαράσταση πραγματικών καταστάσεων
      • (Role Play) και Αξιολόγηση
      • Οι τέσσερις τύποι Πελατών βάσει της συμπεριφοράς. (Κ-Ε-Σ-Π)
      • Κατηγοριοποίηση πελατολογίου ΑΒC ανάλυση!
      • Χαρτογράφηση αποφάσεων και Ρόλοι
      • Στρατηγική Διαχείρισης Επαφών
      • Βασικοί Κωδικοί Παρουσίας στο Τελικό Σημείο Πώλησης
      • Διαπροσωπικά Στιλ
      • Οικοδόμηση Σχέσεων
      • Στρατηγική Προσαρμογή της στρατηγικής μας με τους Πελάτες
      • Συμμετοχικές Συζητήσεις και παρουσιάσεις
      • Ομαδική και Μεμονωμένη Πρακτική Εξάσκηση
      • Μελέτες πραγματικών περιπτώσεων
      • Θα μάθετε από τους άλλους – θα συνεργαστείτε με τους συναδέλφους σας , θα αποτελέσετε μέλος μιας ομάδας
      • Πρακτική Εξάσκηση-Ομαδική Εργασία, Role Plays
      • Πωλήσεις, Προσφορά και Διαπραγμάτευση
      • Προτάσεις για Εμπορικές Πωλήσεις / Επιχειρήματα ανάλογα με την Κατηγορία
      • Ανάλυση Ισχύος
      • Μεταβλητές / Λίστες Ανάλυση
      • Κόστους-Οφέλους Διεξάγοντας
      • Διαπραγμάτευση – Χειρισμός αντιρρήσεων
      • Προετοιμασία για Role Play Role
      • Play
      • Πρακτική Εξάσκηση και Αξιολόγηση
      • Ανασκόπηση βασικών γνώσεων

Σύντομα

θα ανακοινωθεί η νέα ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου.