Scroll to top

Αριστεία στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη

calendar-01

Ημερομηνία

Αναμένεται

location-01

Τοποθεσία

Webinar

 

info-01

Πληροφορίες

SoftOne Training Services
Αθήνα
211 10 22222
info@softone.gr

share

Σύντομη περιγραφή

Οι εμπειρίες των πελατών είναι το άθροισμα των αισθήσεων, των αντιλήψεων, των συμπεριφορών, των συναισθημάτων και των σκέψεων που έχουν για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τους ανθρώπους, τα μηνύματα και τα περιβάλλοντα ενός οργανισμού.

Το webinar “Αριστεία στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη” είναι μια εφαρμοσμένη μέθοδος εξυπηρέτησης, η οποία χτίζει την πιστότητα πελάτη και δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της διαχείρισης της εμπειρίας του από όλα τα επίπεδα στελεχών εξυπηρέτησης.

Παρέχει τεχνικές και μεθόδους που εστιάζουν στη δημιουργία αξέχαστων θετικών εμπειριών πελάτη, στη διαχείριση των προσδοκιών του, στη διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών και την επίλυση προβλημάτων, στον εντοπισμό ευκαιριών πώλησης, στην βελτίωση της συνεργασίας και την προβολή θετικής εταιρικής εικόνας.

Το  “ Αριστεία στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη ” είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα, διάρκειας 8 ωρών, το οποίο πραγματοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία Lever Learning.

Εισηγητές :

Ελίζα Τζιβανάκη Learning and Development Manager, Lever Learning

Η Ελίζα Τζιβανάκη έχει σπουδάσει Χημικός Μηχανικός και έχει μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Έχει εργαστεί για πολλά χρονιά στη φαρμακευτική αγορά ως διευθύντρια πωλήσεων και έχει μεγάλη εμπειρία στη διοίκηση πωλήσεων, τη δημιουργία ομάδων υψηλής απόδοσης και την ανάπτυξη ανθρώπων.

Σήμερα είναι Learning and Development Manager στην εταιρία Lever Learning, υποστηρίζοντας εταιρίες και οργανισμούς στη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους, μέσω εξειδικευμένων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, σε θέματα ηγεσίας και διοίκησης, πωλήσεων, ενεργοποίησης ομάδων, διαχείρισης και αξιολόγησης απόδοσης.

Δημήτρης Μαυρομάτης – Σύμβουλος ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, διοίκησης πωλήσεων, ηγεσίας, Lever Learning

Ο Δημήτρης Μαυρομάτης εδώ και 45 χρόνια ασχολείται με θέματα διοίκησης πωλήσεων, marketing και εκπαίδευσης.

Με σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων και ΜΒΑ στο Διεθνές Marketing, έχει διατελέσει στέλεχος επιχειρήσεων ως Διευθυντής Marketing και Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης .

Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής των μεγαλύτερων εκπαιδευτικών εταιριών παγκοσμίως, σε θέματα πωλήσεων, διαχείρισης του πελάτη και Ηγεσίας, όπως DOOR TRAINING, FRANKLIN COVEY, ACHIEVE GLOBAL, Value Selling Associates, USA, Worlds View Academy,  , Johannesburg . Επίσης δραστηριοποιείται και ως  Assessment Facilitator, στην εταιρία Profiles International, για εύρεση λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, ψυχομετρικά tests (ατομικά, ηγεσίας, πωλήσεων) .

Στόχος

Ο στόχος του σεμιναρίου είναι η υποστήριξη του προσωπικού εξυπηρέτησης στη διαρκή βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης των πελατών και των δεξιοτήτων πώλησης, με τελικό σκοπό την:

Ενίσχυση της θετικής εικόνας τους, στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες.

Ικανοποίηση και υπέρβαση των προσδοκιών του πελάτη σε κάθε επαφή.

Αύξηση της ικανοποίησης και πιστότητας των πελατών.

Αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τους πελάτες.

Αύξηση της προσωπικής τους αποτελεσματικότητας.

Εγκατάσταση ενιαίας κουλτούρας εξυπηρέτησης των πελατών.

Αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας της εταιρείας.</

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όλα τα επίπεδα στελεχών εξυπηρέτησης πελατών.

Διδακτέα ύλη

  • Τι σημαίνει Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών;
  • Τι επηρεάζει την εμπειρία και τις αποφάσεις του πελάτη;
  • Τι είναι ικανοποίηση και πιστότητα του πελάτη;
  • Οι Στιγμές Αλήθειας
  • Το πλαίσιο για ισχυρές εμπειρίες πελατών

 

 

  • Δημιουργία σχέσης και οικοδόμηση εμπιστοσύνης
  • Τύποι προσωπικότητας
  • Μη λεκτική επικοινωνία
  • Ενεργητική ακρόαση

 

  • Τι παραπάνω μπορούμε να προσφέρουμε στον πελάτη και πότε?
  • Κανόνες GEMs
  • Συμβουλές επιτυχίας

 

  • Οι ανάγκες μας και οι προσδοκίες μας ως πελάτες
  • Το φάσμα ικανοποίησης του πελάτη
  • Ο Αγοραστικός Αλγόριθμος του πελάτη/li>
  • Ιδιότητες και Οφέλη προϊόντων και υπηρεσιών/li>

 

 

  • Η μέθοδος των 7 βημάτων
  • Η Σύνδεση
  • Η Διερεύνηση των αναγκών και προβλημάτων του πελάτη
  • Αποτελεσματικές ερωτήσεις
  • Εξηγώντας απλά και ολοκληρωμένα
  • Συμφωνημένες ενέργειες/κλείνοντας την πώληση
  • Χειρισμός Αντιρρήσεων και Διαχείριση Παραπόνων

 

  • Οι βασικές πτυχές μιας Εξαιρετικής Εμπειρίας Πελατών δια ζώσης, μέσω τηλεφώνου και email

 

Σύντομα

θα ανακοινωθεί η νέα ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου