Scroll to top

Atlantis Λογιστικές Εφαρμογές & Ηλεκτρονικά Βιβλία Α.Α.Δ.Ε. (myDATA)

calendar-01

Ημερομηνία

Αναμένεται

location-01

Τοποθεσία

Webinar

info-01

Πληροφορίες

SoftOne Training Services
Αθήνα
211 10 22222
info@softone.gr

share

Σύντομη περιγραφή

To παρόν webinar, παρουσιάζει με διεξοδικό τρόπο τη διαχείριση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων Α.Α.Δ.Ε (myData) μέσω των κυκλωμάτων της Γενικής Λογιστικής και των Εσόδων Εξόδων της λογιστικής σουίτας Atlantis. Ένα webinar, ειδικά σχεδιασμένο για λογιστές και λογιστικά γραφεία.

myDATA, δηλαδή my Digital Accounting and Tax Application, είναι το όνομα της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, με την οποία η ΑΑΔΕ εισάγει τα ηλεκτρονικά βιβλία στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων.

Στις 22/6/2020, δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ, (Αρ. Φύλλου 2470, 22/06/2020) η απόφαση της ΑΑΔΕ για την εφαρμογή των Ηλεκτρονικών Βιβλίων, που θέτει το νέο πλαίσιο, με βάση το οποίο οι επιχειρήσεις διαβιβάζουν στην ΑΑΔΕ με ηλεκτρονικό τρόπο δεδομένα από τα λογιστικά στοιχεία και βιβλία τους, ανεξαρτήτως του μεγέθους αυτών και του τρόπου έκδοσης και τήρησης των λογιστικών τους αρχείων (απλογραφικά-διπλογραφικά).

Στην απόφαση ορίζονται η έκταση εφαρμογής, οι εξαιρέσεις, τα δεδομένα που διαβιβάζονται, ο χρόνος, οι τρόποι διαβίβασης και οι ειδικότερες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να ενημερώσει τους συμμετέχοντες για τις βασικές έννοιες που εισάγονται με τις διατάξεις των ηλεκτρονικών βιβλίων και να παρουσιάσει τις νέες εργασίες και δυνατότητες των λογιστικών εφαρμογών του Atlantis ERP, προκειμένου μέσω της διαχείρισης της γενικής λογιστικής (βιβλία Γ’ κατηγορίας) και των εσόδων/εξόδων (βιβλία Β’ κατηγορίας), να επιτυγχάνεται πλήρης εναρμόνιση με τις διατάξεις αυτές. Παράλληλα εμβαθύνει στις λειτουργίες αυτοματοποίησης των σχετικών διαδικασιών.

Κατά τη διάρκεια του webinar θα υπάρχει δυνατότητα διατύπωσης ερωτημάτων, μέσω chat, ενώ μετά το τέλος του οι συμμετέχοντες θα λάβουν Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Στόχος

  • Η κατανόηση των απαιτούμενων εργασιών για τη σωστή διαβίβαση παραστατικών και χαρακτηρισμών στην πλατφόρμα myDATA

  • H εμβάθυνση στις λειτουργίες αυτοματοποίησης διαδικασιών

  • H πληρέστερη εκμάθηση των εργαλείων και των διαδικασιών που χρησιμοποιούνται καθώς και η αποτελεσματικότερη αξιοποίηση τους.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε λογιστές και λογιστικά γραφεία που είναι χρήστες των λογιστικών εφαρμογών του Atlantis, αλλά και σε στελέχη από το λογιστήριο, την οικονομική διεύθυνση και τη διεύθυνση IT, που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις νέες διατάξεις αναφορικά με τα ηλεκτρονικά βιβλία της Α.Α.Δ.Ε. και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της εφαρμογής μέσα από τα κυκλώματα της γενικής λογιστικής και των εσόδων/εξόδων για τη σωστή διαβίβαση συνόψεων και χαρακτηρισμών στην Α.Α.Δ.Ε.

Διδακτέα ύλη

  • Τι είναι η πλατφόρμα myDATA και ποιοι οι στόχοι της
  • Τι είναι το αναλυτικό και το συγκεντρωτικό βιβλίο της ΑΑΔΕ
  • Τι εγγράφεται στα ηλεκτρονικά βιβλία
  • Τι δεδομένα και με ποια τυποποίηση αποστέλλονται στην πλατφόρμα myDATA
  • Τι είναι η σύνοψη και ο χαρακτηρισμός των συναλλαγών
  • Προθεσμίες διαβίβασης των δεδομένων – διασταυρώσεις και αντιπαραβολές
  • Ροή διαδικασίας ενημέρωσης
  • Προθεσμίες ενημέρωσης – Πρώτη εφαρμογή

Περιήγηση στην παραμετροποίηση του συστήματος και επεξήγηση για το πως το Atlantis E.R.P. τυποποιεί τα δεδομένα για:

  •  Συντελεστές ΦΠΑ και διατάξεις εξαίρεσης
  •  Χώρες και νομίσματα
  •  Λογαριασμούς λογιστικής & Εσόδων-Εξόδων
  • Παρουσίαση και ανάλυση εργασιών της κονσόλας MyData
  • Έλεγχος και διαβίβαση παραστατικών εσόδων
  • Λήψη παραστατικών αγορών – εξόδων από την Α.Α.Δ.Ε., αυτόματη αντιστοίχιση με τα παραστατικά του E.R.P. και ενημέρωση χαρακτηρισμών
  • Έλεγχος και διαβίβαση χαρακτηρισμών παραστατικών αγορών – εξόδων
  • Έλεγχος και διαβίβαση μη αντικριζόμενων παραστατικών αγορών – εξόδων
  • Έλεγχος και διαβίβαση μη απεσταλμένων παραστατικών από τον εκδότη
  • Εύρεση σφαλμάτων διαβίβασης και διαδικασίες επίλυσης
  • Ποιες είναι οι αποδεκτές πηγές διαβίβασης δεδομένων για την ΑΑΔΕ
  • Τι είναι οι νέοι πάροχοι ηλεκτρονικής τιμολόγησης (ΠΑ.Η.Ε.Σ)
  • Ποιος ο ρόλος του ERP
  • Επεξήγηση της σύνοψης και των δεδομένων της
  • Ανάλυση του χαρακτηρισμού και του τρόπου παραγωγής του
  • Δημιουργία συνόψεων και χαρακτηρισμών στη Γενική λογιστική και τα έσοδα – έξοδα μέσω γεφυρών λογιστικής
  • Χειροκίνητη καταχώρηση άρθρων λογιστικής και εγγραφών εσόδων εξόδων
  • Καταχώρηση και χαρακτηρισμός αντικριζόμενων παραστατικών εσόδων (πωλήσεων, υπηρεσιών, παγίων)
  • Καταχώρηση και χαρακτηρισμός αντικριζόμενων παραστατικών εξόδων (αγορών, υπηρεσιών, παγίων, ενδοκοινοτικών αποκτήσεων, εισαγωγών από τρίτες χώρες)
  • Καταχώρηση και χαρακτηρισμός ΜΗ αντικριζόμενων παραστατικών εσόδων
  • Καταχώρηση και χαρακτηρισμός ΜΗ αντικριζόμενων παραστατικών εξόδων (δαπάνες λιανικής, ενοίκια, κοινόχρηστα, ΔΕΗ, κλπ)
  • Πιστωτικά και ακυρωτικά παραστατικά
  • Αυτοπαραδόσεις
  • Καταχώρηση και χαρακτηρισμός παραστατικών αυτοτιμολόγησης
  • Καταχώρηση και χαρακτηρισμός δαπανών χωρίς δικαίωμα έκπτωσης
  • Παραστατικά με επιβαρύνσεις και παρακρατήσεις
  • Καταχώρηση κινήσεων μισθοδοσίας, αποσβέσεων και τακτοποιητικών εγγραφών

Σύντομα

θα ανακοινωθεί η νέα ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου.