Scroll to top

Management Reporting – Σύστημα Αξιολόγησης & Ελέγχου της Επιχείρησης

calendar-01

Ημερομηνία

Αναμένεται

location-01

Τοποθεσία

Webinar

info-01

Πληροφορίες

SoftOne Training Services
Αθήνα
211 10 22222
info@softone.gr

share

Σύντομη περιγραφή

Το webinar αυτό παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο αξιολογείται και ελέγχεται η λειτουργία και η οργάνωσης μίας σύγχρονης επιχείρησης. Ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), ακολουθεί η παρουσίαση της κατάρτισης του συστήματος MANAGEMENT REPORTING, παρουσιάζοντας και αναλύοντας μαζί με τους συμμετέχοντες, μία προς μία όλες τις σχετικές οικονομικές αναφορές.

Οι διοικούντες των επιχειρήσεων ή των διαφόρων τμημάτων τους, θα μάθουν να παρακολουθούν την εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών και τι απαιτείται, για να έχουν ολοκληρωμένη και σωστή πληροφόρηση κατά την διάρκεια της χρονιάς, βασική προϋπόθεση για τη λήψη σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων. Επίσης θα μάθουν πως να διορθώνουν έγκαιρα την πορεία της επιχείρησης ή του τμήματός τους και να έχουν τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης.

Κατά τη διάρκεια του webinar θα γίνει παρουσίαση, για το πως μια εταιρεία μπορεί να παρακολουθεί τη πορεία της, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Soft1 σε συνεργασία με το Qlikview και θα καταδειχτεί ο ρόλος του ως εργαλείο ελέγχου, οργάνωσης και διοίκησης μιας επιχείρησης.

Με την επιστημονική υποστήριξη της ONC

Εισηγητές: 

Νεοφύτου Ορθόδοξος – Οικονομικός
& Στρατηγικός Σύμβουλος

Χαράλαμπος Παπαδάκης – Business Consultant της εταιρείας SoftOne.

Στόχος

Η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις έννοιες του Budgeting και του Management Reporting

Η εκμάθηση κατάρτισης των βασικότερων οικονομικών αναφορών

Η παρουσίαση των σημαντικότερων αριθμοδεικτών ελέγχου της απόδοσης μιας επιχείρησης

Η αξιοποίηση του Soft1 ERP, ως εργαλείου ελέγχου, οργάνωσης και διοίκησης μιας εταιρείας. Στο webinar αυτό θα παρουσιαστούν online οι Οικονομικές Αναφορές (Reporting Forms) μέσα από το Soft1 και θα αναδειχθεί με αυτό το τρόπο μία άλλη διάσταση του προγράμματος

Σε ποιους απευθύνεται

Σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Ανώτερα Στελέχη Επιχειρήσεων, Οικονομικούς Διευθυντές, Προϊσταμένους και Στελέχη Λογιστηρίων, Υπεύθυνους Λογιστικών Γραφείων, οι οποίοι θέλουν να μάθουν πως οργανώνεται μία επιχείρηση, ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), μέχρι την βήμα προς βήμα ανάπτυξη του συστήματος MANAGEMENT REPORTING.

Διδακτέα ύλη

  • Κατάσταση Αποτελεσμάτων (Profit & Loss statement)
  •  P&L ανά προϊόν / πελάτη / περιοχή
  • Δαπάνες (Διοίκηση / Διάθεση / Παραγωγή)
  • Ταμειακές Ροές (Cash Flow Statement)
  • Απαιτήσεις πελατών (Credit / Aging Report)
  • Δάνεια (Loan report, επιτόκια, εξασφαλίσεις)
  • Παραγωγικότητα εργοστασίου (report ανά γραμμή και δείκτες απόδοσης)
  • Αποθέματα (Inventory report ανά κατηγορία και δείκτες διαχείρισης)
  • Report επενδύσεων (Capital Expenditure – CAPEX)
  • Πωλήσεις / Marketing (πωλήσεις ανά κωδικό, προϊόν και περιοχή. Εξυπηρέτηση πελατών, Παραγγελίες και Stock Outs)
  •  Ανθρώπινο Δυναμικό (Reports ατόμων / υπερωριών)
  •  Αναφορές παρακολούθησης έργων (Project Reports)
  •  Ημερήσιες αναφορές (Daily Reports)
  •  Εξωτερικό περιβάλλον (μερίδια αγοράς,αξιολόγηση ανταγωνισμού)
  •  Ισολογισμός

Σύντομα

θα ανακοινωθεί η νέα ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου.