Scroll to top

Soft1 Έσοδα-Έξοδα (Βιβλία Β Κατηγορίας)

calendar-01

Ημερομηνία

Α’ Μέρος: Δευτέρα 10/07/2023

Ώρα διεξαγωγής:
17:00 – 20:30 μ.μ

Β’ Μέρος: Τετάρτη 12/07/2023

Ώρα διεξαγωγής:
17:00 – 19:00 μ.μ

location-01

Τοποθεσία

Webinar

info-01

Πληροφορίες

SoftOne Training Services
Αθήνα
211 10 22222
info@softone.gr

share

Σύντομη περιγραφή

Κατά την διάρκεια του webinar θα έχετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε για τις βασικές λειτουργίες της λογιστικής διαχείρισης βιβλίων Β’ κατηγορίας της εφαρμογής Soft1. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στη διδασκαλία βασικών γνώσεων όπου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εκτελούν τις καθημερινές τους εργασίες εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά. Συγκεκριμένα, θα γίνει ανάλυση των βασικών λειτουργικών δυνατοτήτων και εργαλείων της διαχείρισης εσόδων-εξόδων. Ακόμη, θα πραγματοποιηθούν παραδείγματα για την ορθή χρήση θεμελιωδών εργασιών της εφαρμογής, καθώς και θα επεξηγηθούν οι λειτουργίες ορισμένων βασικών εκτυπωτικών και εντύπων που το Soft1 διαθέτει.

Τέλος, έπειτα από την ολοκλήρωση της εκάστοτε ενότητας, θα επιλύονται σχετικές ασκήσεις και απορίες πάνω στο περιεχόμενο του webinar, ενώ στο τέλος του οι συμμετέχοντες θα λάβουν σχετική βεβαίωση παρακολούθησης.

Στόχος

Η εξοικείωση με τη διαχείριση εσόδων εξόδων του Soft1

Η εκμάθηση των εργαλείων χειρισμού καθώς και η απόκτηση γνώσης και ορθής χρήσης των εργασιών και δυνατοτήτων της εφαρμογής

Οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες του Soft1 στο κύκλωμα των εσόδων-εξόδων.

Σε ποιους απευθύνεται

Το webinar απευθύνεται κυρίως σε στελέχη Λογιστηρίων, καθώς και γενικότερα σε νέους χρήστες της εφαρμογής που επιθυμούν να γνωρίσουν τον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιούν τα εργαλεία εσόδων-εξόδων του Soft1.

Διδακτέα ύλη

  • Πλοήγηση στο menu εσόδων εξόδων
  • Λογαριασμοί εσοδων-εξόδων
  • Παραστατικά εσόδων – εξόδων
  • Βιβλίο εσόδων – εξόδων
  • Ισοζύγια – Καρτέλες Λογαριασμών
  • Ανάλυση φίλτρων και αποτελεσμάτων εκτυπώσεων (reports)
  • Συμφωνία ΦΠΑ, δημιουργία & αποστολή εντύπου (Φ2)
  • Αναφορά στα υπόλοιπα έντυπα λογιστικής (Ε3,Δήλωση Παρακρατούμενων Φόρων κλπ)
  • Τρόποι και λογική ενημέρωσης εσοδων-εξόδων από εμπορικό
  • Μεταβολή / Διαγραφή εγγραφών
  • Ενημέρωση από εμπορικό κύκλωμα (batch job)
  • Διαχείριση Μ.Υ.Φ.

Tιμή Σεμιναρίου: €85

* Η τιμή είναι ανά συμμετέχοντα και δεν συμπεριλαμβάνει Φ.Π.Α.
Σημείωση: Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να κλείσετε θέση









    *Η συμπλήρωση των πεδίων είναι υποχρεωτική