Scroll to top

Total Quality Management – Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Βιωσιμότητα

calendar-01

Ημερομηνία

Αναμένεται

location-01

Τοποθεσία

Webinar

info-01

Πληροφορίες

SoftOne Training Services
Αθήνα
211 10 22222
info@softone.gr

share

Σύντομη περιγραφή

Η Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (TQM – Total Quality Management) εμπεριέχει, εκτός από τις προσπάθειες για ποιοτικά προϊόντα και ποιοτικές υπηρεσίες,  τα μέσα, τα εργαλεία και τις μεθόδους για την επίτευξή βέλτιστων επιπέδων ποιότητας. Κατά τη διάρκεια του webinar, οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν τα βασικά εργαλεία ανάλυσης, τις τεχνικές και τις μεθοδολογίες που απαιτούνται για την ανάπτυξη, την εφαρμογή και τη διατήρηση εξαιρετικών επιδόσεων στην απόδοση προϊόντων και υπηρεσιών και στην παροχή υψηλής προστιθέμενης αξίας στους πελάτες, με παράλληλη έμφαση στη σταθερή βελτίωση της παραγωγικότητας και στο μειωμένο λειτουργικό κόστος.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν την έννοια της ποιότητας, αλλά και την σημασία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, ενώ θα εξοικειωθούν με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία ελέγχου και διασφάλισης βέλτιστων επιπέδων ποιότητας. Επιπρόσθετα, θα έρθουν σε επαφή με τις πλέον σύγχρονες διοικητικές φιλοσοφίες που εφαρμόζονται στο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον στο αντικείμενο της ποιότητας, μέσα από πραγματικά παραδείγματα.

Κατά τη διάρκεια του webinar θα υπάρχει δυνατότητα διατύπωσης ερωτημάτων, ενώ μετά το τέλος του οι συμμετέχοντες θα λάβουν: :

  • Τεύχος διαφανειών της παρουσίασης
  • Βεβαίωση παρακολούθησης

Εισηγητής: 

Παναγιώτης Κακαλέτρης – Καθηγητής, Εκπαιδευτής Στελεχών, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Συγγραφέας

Στόχος

Στόχος του webinar είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν σε βάθος τις διδαχθείσες έννοιες και να ενισχύσουν τις ικανότητές τους κατά την διαδικασία λήψης αποφάσεων, τον σχεδιασμό και την επιτυχή υλοποίηση εταιρικών, ανταγωνιστικών και λειτουργικών στρατηγικών.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

Να αντιλαμβάνονται την έννοια της ποιότητας και των πολύπλοκων διαστάσεών της.

Να αναλύουν και να κατηγοριοποιούν κάθε έργο/διεργασία/διαδικασία/λειτουργία στα συστατικά της μέρη.

Να καταρτίζουν προϋπολογισμούς και χρονοδιαγράμματα υλοποίησης κάθε έργου.

Να συνδέουν την διοίκηση ποιότητας με τις υπόλοιπες θεμελιώδεις έννοιες της διοίκησης επιχειρήσεων, όπως την ηγεσία, την οργανωτική δομή και την εταιρική κουλτούρα.

Να γνωρίζουν και να εφαρμόζουν βασικές φιλοσοφίες διαχείρισης της ποιότητας, όπως το Lean Management, το Six Sigma Management, η φιλοσοφία JIT – Just-in-Time κα.

Να αξιοποιούν εργαλεία όπως το Διάγραμμα Ροής, το Διάγραμμα Pareto, το Διάγραμμα Αιτίου – Αποτελέσματος κα.

Να εκπονούν ένα ολοκληρωμένο πλάνο διαχείρισης της ποιότητας τόσο συνολικά για τον οργανισμό τους, όσο και για κάθε επιμέρους διαδικασία.

Να εντοπίζουν τις πιθανές αιτίες αναποτελεσματικότητας και χαμηλής αποδοτικότητας.

Να μετρούν και να ελέγχουν τα επίπεδα της ποιότητας.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για διοικητικά στελέχη όλων των κλάδων, επιχειρηματίες, αλλά και ελεύθερους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για την συνεχή βελτίωση της εσωτερικής λειτουργίας της επιχείρησής τους με στόχο το διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την βιωσιμότητα (sustainability).

Διδακτέα ύλη

 

Σύντομα

θα ανακοινωθεί η νέα ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου.